2013. október 9., szerda

9.fejezet

Sziasztok!

Bocsánat, a sok kimaradásért, de nem is volt kedvem, sem időm részt hozni. Na, de most itt van. Köszönöm a több mint 900 látogatót! Rendkívül jól esik! Ha akarod, nyugodtan kommentelj, vagy pipázz, hiszen ettől csak még több ihletem lesz, és egyre gyorsabban hozok új részeket!

_________________________________________________________________________________

9. fejezet

A következő hírünk kissé megrázó lesz. – kezdte Rachel Adams, a tévében. – Tegnap hét holttestet találtak egy raktárban. Mind a hetet ugyanúgy ölték meg. Egyelőre a tettest még keresik, de a szemtanúk leírása szerint, egy fekete hajú, világoszöld szemű nővel lehet dolgunk.”
Egy mintás takaróval bebugyolálva, kezemben egy százas zsepivel, és egy gőzölgő forró teával feküdtem a sötétbarna bőrkanapén. Számat résnyire nyitottam, hogy legalább azon keresztül áramoljon az oxigén a tüdőmben. Mélyeket szippantottam a finom hárfa teámból, de sajnos nem éreztem az ilyenkor, számomra megnyugtató illatot. Hajam csimbókokban omlott a vállamra, cicás pizsamám tele volt étel foltokkal. Már több mint három napja beteg voltam, és ez idő alatt csak ültem a tévé előtt. Nem volt kedvem hajat mosni, vagy új pizsamát választani a fiókomból. Az eddigi napjaim csak evésből, orrfújásból, és feszes figyelemből tevődtek össze. Most is éppen hunyorogva figyeltem a plazma tévém képernyőjét, amely szintén a Daily New York által a rendelkezésemre bocsátott panorámás, luxuslakás tartozéka volt.
„Megkérdeztük az ügyben a raktár tulajdonosát is, de ő nem válaszolt a kérdéseinkre. Így továbbra is marad a rendőrség által összegyűjtött információ, és a szemtanúk által leírt nőszemély. Ha bárki felfedezni a nőt, esetleg tudja, hogy merre találhatjuk, csak tárcsázza a rendőrséget.”
-Lena… - sziszegtem visszafojtott lélegzettel. Már napok óta ez a hír ment az összes csatornán. Pár napi nyomozásom során, szinte biztos lettem abban, hogy Lenának, Patricia húgának van valami köze a gyilkosságokhoz. Már értesítettem a Tanácsot, de ők egyelőre „bizonyítékot” várnak. Na, kösz!
A mai nap a halott kém megvizsgálta a holtesteket, majd megdöbbentő választ adott híradónknak. A férfi szerint a holtestek úgy néztek ki, mintha kővé dermedtek volna. Semmilyen vágás, vagy lövés nem mutatkozott a testeken, sőt még mérgezésről sem lehet szó.”
Felkaptam a fejem, amitől a forró hársfatea a takarómra ömlött. Az italban tocsogva leráztam magamról a plédet, majd elindultam új pizsamáért, pár napja először. Kellett nekem még Joshal a szálloda előtt enyelegni! Ez lett az eredménye annak, hogy hajnali kettőkor még a Pláza hotel előtt álltunk a mínusz száz fokban. Miután tüsszentettem egy akkorát, hogy a falak is beleremegtek, kitártam a gardróbom ajtaját. Óvatosan kihúztam a pizsamáimat rejtő fiókot, majd az első darabot, ami a kezem közé akadt, magamra húztam.
*Csing-csöng*
Hallatszódott az ajtó felől. Felháborodottan trappoltam az előszoba felé, majd szabályosan kitéptem az ajtót.
- Josh? – képedtem el, amikor megláttam a fiút. Feliratos pólót, és egy sötétzöld nadrágot viselt, ami tökéletesen dukált a szeméhez. Óvatosan lehajtottam a fejemet, majd végignéztem magamon. Kacsás pizsama, amire rózsaszín betűkkel rá van írva: Good night!
- Hoztam egy kis meglepit a betegemnek! – húzott elő a háta mögül egy virágcsokrot.
- Ó köszönöm! – nyúltam a tulipánok felé – Gyönyörűek!
- Örülök, hogy tetszenek! – lépett beljebb, majd egy puszit nyomott az arcomra, és bezárta maga mögött az ajtót.
- A nappaliban nagy a rendetlenség! – figyelmeztettem, majd elindultam egy vázát keresni a növénynek.
Egy elég szép, és szolid üveg kellett nekem, de végül be kellett érnem egy műanyag flakonnal. Hallgatnom kellett volna anyára, hogy kell a lakásba váza!
-Ú, tévé! – huppant le a kanapéra, mielőtt undorodva arrébb lökdöste a koszos zsebkendőket. Felkuncogtam.
- Apropó, tévé. – nyomtam meg a piros gombot a távirányítón – Láttam egy hírt, aminek köze lehet Lenahoz.
- Lena… - kezdte ízlelgetni a nevet, mintha az eszébe akarná juttatni, hogy ki is az a Lena.
- Aki börtönbe zárt engem. – segítettem ki.
- Á, a zöld szemű csaj? Őt ismerem! És milyen jól csók…
- Álljunk csak meg! – szakítottam félbe.
- Mármint csók… CSÓKA! Azt akartam mondani!
- Te jártál Lenaval? Hiszen öt évvel idősebb, mint te! – vontam kérdőre Josht.
- Hosszú történet. Deeee, hol is tartottál? – próbált témát váltani.
- Á, szóval hosszú. De ne aggódj, van időnk! – kacsintottam rá kárörvendően, majd megfogtam a kezét, és igéző zöld szemébe néztem.
- Na, jó. – sóhajtott fel. – Fiatalság, bolondság. Ez nagyjából a lényeg. Még Eronnál éltem, amikor megpróbált összehozni a barátnőjével. Állandóan lányokat mutogatott nekem, hogy minél előbb lekötelezzem magam, és soha ne térjek át a jó oldalra. Egyikük Lena volt. Ennyi.
- Aha… - néztem szúrósan rá, mintha nem hinném el. – Na, és most? Most mi a helyzet?
- Te vagy életem szerelme. – jelentette ki, mire leesett az állam. Josh most vallott nekem szerelmet! – Gyönyörű vagy, még kacsás pizsamában is! Kedves és vicces! Imádom a mosolyodat! – simított végig az ajkaimon – Ha csak láthatlak, az már bearanyozza a napomat! A börtönös éjszakától kezdve, beléd vagyok esve! A legjobb benne az, hogy kétszer is megtörtént!
- Te… te ezt honnan tudod? – tudtommal egyedül én érzékelem, ha megváltoztatom a múltat. De akkor ő…
- A lényeg az, hogy szeretlek. Chloe Kenedis, te vagy a legkülönlegesebb lány, akit valaha ismertem! – elpirultam. Ennyi dicséret! Nekem!
- Azért te sem vagy semmi… - motyogtam a bajszom alatt, mire ő magához ölelt. Ez így olyan idilli hangulat volt! Ilyenkor pár percre elfelejtem az angyal-démon szabályokat, Lenát, és a hét holtestet, a munkát, Hailey-t… Josh kezével finoman simogatta a hajamat, én pedig fejemet az ölébe hajtottam.
- Kérdezhetek valamit?
- Persze. – bólintott.
- Hány nőnek vallottál már szerelmet ilyen meggyőzően? – felnevetett.
- Ugye ezt a kérdést nem gondoltad komolyan? – közeledett ajkaival a szám felé, én meg engedtem az akaratának. Miután megcsókolt, elmosolyodtam. És ő is.
- Chloe! – rúgták be a bejárati ajtómat. Rémülten szétrebbentünk Joshhal, és vártuk a szobába lépő alakot.
- Te meg mit csinálsz itt? – akadtam ki, miután megláttam Patriciát. Ez valami vicc? Miért kellett betörni a házamba?
- Te… mocskos démon! – mutatott a fekete hajú nő a fiúra. – Ha bántani merészeled Chloet, én miszlikekre szedlek!
- Nyugi van. – intette le lazán a túlpörgött fiatal nőt. – Nem akarom megölni Chloet! Csak éppenséggel megkérem, hogy legyen a barátnőm! – fordult felém.
Mosoly ült ki az arcomra. Nem törődve Patricia döbbent arckifejezésével Josh nyakába ugrottam, és halkan a fülébe súgtam: „Boldogan!” Erre megcsókolt.
-Khm, khm… - köhintett az Angyalok Tanácsának vezetője, majd hirtelen belibbent az előszobából két testőr, és a fiú felé indultak.
- Sajnálom Chloe… - suttogta felém, miközben a két gorilla kitépte a karjaimból újdonsült barátomat, majd egy kést szorítottak a nyakához, és elkezdték ráncigálni a hajánál fogva. Szám sírásra görbült, és megpróbáltam kiszabadítani a fiút, az erős, izmos karok szorításából.
- Nem, NEM! – ordítottam, mire az egyik őr belevágott Josh arcába a késével. Az arcán végig futó, tátongó sebből csak úgy ömlött a vér. Hátulról belerúgtam az előbb Josht megsebesítő férfiba, mire ő intett a társának, aki a vállamnál fogva, szabályosan letepert a kanapéra.

- Vigyétek! – utasította Patricia, majd Joshra intett, aki a vérétől szinte már alig látott. Halálsápadtan, ájultan csöngött az egyik izmos férfi és a kés között, miközben utolsó erejével ezt suttogta: „Szeretlek!” Vajon mit csinálnak Joshhal? Mielőtt elvonszolták volna szegény Josht, az imént engem harcképtelenné tevő testőr teljes erejéből felpofozott, majd ott hagyott ájultan a kanapén… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése