2013. október 2., szerda

8.fejezet

Sziasztok!

Köszönöm a több mint 680 látogatót! Nagyon kedves tőletek! Légyszíves írjatok KOMMENTEKET és PIPÁZZATOK!

_________________________________________________________________________________

8. fejezet

Idegesen toporogtam a bejárati ajtó előtt Joshra várva. Ide-oda járkáltam az aprócska előszobában, miközben izgatottan pillantgattam a faliórára. A tegnap vásárolt ezüstszínű ruha volt rajtam.
 Hajamat kontyba fogtam, csak egyetlen tincset engedtem szabadjára. Bármelyik pillanatban megérkezhetett a fiú, így hát eléggé izgultam.
Pár perc múlva megszólalt a csengő. Gyorsan ajtót nyitottam, és megláttam őt. Istenem, de jól állt neki az öltöny! A fekete-fehér kompozíció csak még jobban kiemelte igéző zöld szemét. Zavartan mosolyogtam, majd üdvözöltem.
- Szia…
- Kisasszony! – nyújtott felém kezet, mint valami kosztümös filmben.
- Adj egy… ötöst! – csaptam a tenyerébe zavartan. – Ne feledd, csak, mint haverok.
- Hát persze… - invitált ki a lakásomból, majd a lift felé vettük az irányt. Szótlanul álltunk egymás mellett. Egyikünk, sem mert megszólalni. Néha-néha egymásra néztünk, de mikor összeakadt a tekintetünk, gyorsan elfordultam.
Fél óra volt még az eseményig. Éppen elég, hogy időben odaérjünk, és ne a legbénább helyek jussanak nekünk. Mikor a lift hosszas, és unalmas út után végre kinyitódott a földszinten, rögtön kiléptünk a friss levegőre.
- Hol a kocsid? – kérdeztem zavartan, amikor láttam, hogy Josh gyalog indul el.
- Te komolyan kocsival akarsz menni? Na, ne szívass… haver! – felnevettem – hiszen alig pár perc sétára laksz a Pláza hoteltől!
- Remek! – fújtattam, majd elindultunk gyalog (!) az utcán. Na, de istenem! New Yorkban senki nem jár gyalog! A járókelők mind megbámultak, és nevetve fordultak utánunk. Zavaromban lesütöttem a szemem, és futásnak eredtem, hogy utolérjem a fiút.
- Gyönyörű nem? – mutatott a régi hotel épületre lihegve. Csak most vettem észre az előttünk tornyosuló Pláza hotelt. Bár kicsi, és méltóságteljes volt az őt körülvevő épületekhez képest, mégis csodálatosan nézett ki! Teljesen lenyűgözött!

- Nevük? – kérdezte egy mogorva és kopasz biztonsági őr, amikor a hotel díszes bejáratához értünk. Josh sokatmondóan nézett rám. Először nem tudtam, hogy miért, csak akkor esett le, amikor a biztonsági őr ismét megkérdezte a nevünket, kissé türelmetlenebbül.
- Ja! Chloe Kenedis, és…
- A férje! – vágta rá hirtelen elhatározásból Josh. Felháborodottan néztem rá.
- Te mégis… - kezdtem el, de ő félbe zsakított.
- Gyere drágám! – húzott magával, nem törődve villámokat szóró szemeimmel.
- Ezt meg miért csináltad? – ráztam le a kezét, amikor már tisztes távolságba kerültünk a gorilláktól.
- Nem emlékszel? Én nem vagyok rajta a listán. – emlékeztetett. Igaza volt. Utálom, ha igaza van!
- Oké, Mr. Kenedis. – vontam meg a vállam, és elindultam a bálterem felé.
A szobában rengeteg gazdagon felöltözött nő és férfi járkált, egymással beszélgetve, és azon vihorászva, hogy az inasuk milyen lusta. Haha! Hát ez tényleg iszonyat vicces! Mi is az az inas? Mert nekem nincs inasom. Ez normális, ugye?

-Ó, Chloe. – lépett oda hozzám a főnököm. – És… ő
- A férje. – rázott kezet Josh a férfival, akinek leesett az álla, és kérdőn nézett rám. Tömzsi alkata, kopasz feje és szemüvege miatt úgy nézett ki, mint a Monopoly logóján lévő ember.
- Igen, ő a férjem. – helyeseltem, majd gyorsan arrébb rángattam a „férjemet”.
- Pedig olyan jó fej volt! – sajnálkozott Josh. – Még szívesen dumcsiztam volna vele!
- Elég! Ne meséld fűnek, fának a „házasságunkat”! Senkit nem érdekel! Mond azt, hogy a távoli unokatestvérem vagy… mondjuk Európából!
- Bien sur! – vigyorgott. Nem is tudtam, hogy tud franciául! Ez de édes! Akarom mondani… zsír!
- Óh, kedves! – lépett oda hozzánk egy idős nő, majd bemutatkozott – Angela Lucios vagyok. Olvastam az írásaidat! Egyszerűen lenyűgözőek!
- Khm, köszönöm. – köszöntem meg a kedves szavakat.
- És a fiatalember személyében kit tisztelhetek? – váltott szenvedélyes hangnemre, mire én undorodva elhúztam a számat.
- Son cousin – bökött rám Josh.
- Ez mégis mit jelent? – súgtam oda értetlenül, de ő csak rám kacsintott.
- Remek! Szívesen várom önöket az én asztalomnál! – ajánlotta fel a nő.
- Szívesebben lennénk kettesben. Tudja, csak pár évente találkozok… Pauloval. Így ki szeretnénk használni… - próbáltam kedvesen visszautasítani.
- Le temps. – egészítette ki Josh a mondatomat.
- Ó, semmi baj. – hagyta ránk az idős hölgy, majd faképnél hagyott. Hangosan felsóhajtottam.
- Most már kettős ügynök vagyok! Az egyik Paolo, a rejtélyes francia fiú, olasz névvel, és Mr. Kenedis. Wáo! – felnevettem. Josh nagyon viccesen adta elő a szituációt.
- De nekem csak egy barát. Se férj, se Paolo. – emlékeztettem újból és újból, csak hogy el ne felejtse.
- Hölgyeim és uraim! – állt fel a színpadra a főnököm. – Üdvözlöm önöket az Újságírók bálján! Ezennel a bár megnyitott, úgyhogy nyugodtan oda fáradhatnak a pulthoz, és rendelhetnek különleges italokat! Jó szórakozást!
- ÚÚ! – indult el Josh a pult felé, én viszont megragadtam a karját, és visszahúztam.
- Semmi alkohol! – figyelmeztettem, mire ő lehajtotta a fejét. De ha már ott vagy, hozz nekem egy Mojitot!
- Az alkoholos, Chloe…
- Akkor… nos, ami van. Tök mindegy. – intettem, hogy mehet a bárpult felé. Egyedül maradtam. Idegesen összefontam a karjaimat a mellem fölött, és vártam, hogy a fiú visszatérjen.
- Ha nem lennének rokonok, én már rég neki estem volna a maga helyében… - lépett mellém az előbbi idős hölgy, kezében egy üvegsörrel. Én meg megrökönyödve néztem rá.
- Elnézést. – böffentett az arcomba, majd tovább állt. Lehet, hogy igaza van. Végülis Josh tényleg nagyon jóképű, kedves, és vicces… De csak a barátom! Igen, csak barátként jött el velem.
- Egy Strawberry Colada rendel. – nyújtott felém a zöld szemű fiú egy rózsaszín löttyel megtöltött poharat.
- Kösz. – lélegeztem fel, amikor mellém lépett, majd belekortyoltam az italba. – Hm, ez nagyon finom!
- Úgy ám! – emelte koccintásra a poharát, amelyben ugyancsak ilyen folyadék volt.
- Figyelj, nem megyünk inkább haza? Mindenki csak enyeleg, és jó pofizik egymással. De… - próbáltam meggyőzni.
- Ugyan! Maradjunk még! Tök buli az egész! Meg ez a klasszikus zene! Hát ez belle!
- Az. – nevettem el magam, majd leraktam az üres poharamat az egyik asztalkára, és felkértem a fiút.
- Paolo Kenedis, táncolnál velem? – kérdeztem mosolyogva, mire ő nevetve megragadott, és a tánctér felé húzott.

- Tudod, már régen nem éreztem ilyen jól magam… - súgta a fülembe Josh, miközben keringőztünk, és próbáltuk kikerülni a mellettünk táncoló párokat.
- Igen… - mondtam kissé bizonytalanul. Ó, nem már megint kezdődik! Én beleszeretek, ő meg összetöri a szívemet!  Josh erre még szorosabban magához ölelt, amitől éreztem a férfi parfümöt. Mélyen magamba szívtam a kellemes illatot, majd elengedtem magam, és a mellkasának döntöttem a fejem.
- Szép vagy. – simogatta meg a hajamat, miközben ide-oda dülöngéltünk egymásba kapaszkodva.
- Most erre mit mondjak? – kérdeztem bizonytalanul.
- Azt, hogy köszönöm. – súgta a hajamba. Nem is tudom, hány percig álltunk így, egymás karjaiban. De hamarosan elhallgatott a zene, és véget ért a szám. Gyorsan felocsúdtam a szép álomból, és eltoltam magamtól a fiút.
- Ja, igaz a barátok nem ölelgetik egymást szerelmesen… - hagyta rám Josh, amikor elindult a következő zene. Azt hiszem Mozart muzsikált a hangszórókból.
- Bocsánat. – pirultam el, és elkezdtem a cipőm orrát bámulni.
- Chloe. Tudom, hogy rokonok között nem lehet szerelem, de én mégis beléd szerettem. És ezt nézd el nekem. Tu es belle! – ez biztos valami szépet jelent franciául. Óvatosan mosolyra húztam a számat, és közelebb léptem a fiúhoz.
- Na, mondtam én! – állt közénk a most már részeg idős hölgy. – Maguk összeillenek!
- De hiszen ők férj és feleség! – állt oda mellénk a főnököm.
- Dehogy, ő Paolo, a francia fiú. – bökött Joshra a nő – Van egy ikertestvéred? – kérdezte imbolyogva. Valószínűleg nagy részegségében kettőt látott a fiúból. Milyen szerencsés!
- Hagyja már Angela! Maga így is teljesen részeg! Jöjjön velem! – ráncigálta magával a férfi a részeg hölgyet, aki útközben is folyamatosan bizonygatta igazát.
- Ez nem sokon múlt. – húzta mosolyra a száját, majd megcsókolt.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése